VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Napište nám
Napište nám
Napište nám, pokud potřebujete pomoci.
Napište námKONTAKTUJTE NÁS PO-PÁ 9-17 HODIN
+420 228 880 364+420 228 880 364
WhatsApp +420228880364
WhatsApp +420228880364
Vrácení a výměna zboží
Pokud si přejete vrátit, nebo vyměnit produkt(y) zakoupené prostřednictvím Estée Lauder Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte podle následujících 2 kroků:
1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.
2. Kontaktujte náš zákaznický servis , který pro vás vytvoří návratový štítek. Vyzvednutí zásilky přepravcem si následně domluvíte dle svých časových preferencí, nebo ji odnesete na pobočku České pošty. Vrácení zásilky je bezplatné. Zboží zakoupené online není možné vrátit v prodejně.
- Pro vaši ochranu a záruku neprodleného vrácení zboží prosíme neposílejte produkty zpět jiným než výše popsaným způsobem. Nezodpovídáme za zásilky, které se ztratí během přepravy.
- Pokud byla vaše zásilka při doručení poškozená prosím postupujte dle kroku Poškozený produkt.
- Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány zpět na účet zákazníka. Lhůta připsání částky na účet zaleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace.
- Pokud máte k vrácení zboží nějaké dotazy kontaktujte nás.
Často kladené otázky
Za jak dlouho mi bude platprosím kontaktujte náš ba za vrácené zboží připsána na účet?
Platby za vrácené zboží vyřizujeme zhruba do 7-10 pracovních dní. Doba připsání platební transakce se může lišit dle vaší banky. Pro více informací prosím kontaktujte vaši banku.
Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty Estée Lauder zakoupenými online, můžete zboží vrátit, nebo vyměnit. Vrátit nebo vyměnit je možné pouze produkty zakoupené na stránkách esteelauder.cz. Pokud potřebujete s vrácením produktu pomoci, zákaznický servis.
Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mám dělat?
Pokud jste obdržel(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás.
Poškozený produkt
Pokud jste obdržel(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás.